Atrakcje warte uwagi
Stajnia Jazon
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty jazdy konnej: Jazda terenowa, Lonża, Maneż, Oprowadzani...
Wydarzenia
Zagłosuj na Bydgoszcz w plebiscycie European Best Destinations 2020
Po Wrocławiu (pierwsze miejsce w 2018 r.), Gdańsku (trzecie miejsce w 2017 r.) i Poznaniu (piąte miejsce w 2019 r.) kolejne polskie miasto, tym razem Bydgoszcz, zostało nominowane do udziału w prestiżowym konkursie o tytuł Najlepszy Europejski Cel Podróży 2020 (European Best Destination 2020). Konkurs organizowany jest od 2009 roku przez międzynarodową organizację z siedzibą w Brukseli, której celem jest promocja kultury i turystyki w Europie.Bydgoszcz znalazła się wśród 20 celów podróży wybranych przez organizację European Best Destination (Rzym, Rotterdam, Sibiu, Ateny, Berlin, Colmar, Menorca, Tbilisi, Praga, Cork, Heviz, Wiedeń, Paryż, Rochefort, Rijeka, Madryt, Cascais, Reykjavik, Namur).„Bydgoszcz to idealne miejsce dla podróżników chcących odkrywać prawdziwe miasta z prawdziwymi ludźmi i chcących doświadczyć czegoś niezwykłego.” – Tak uzasadnia nominację Bydgoszczy Maximilien Lejeune, dyrektor European Best Destinations. Głosowanie trwa od 15 stycznia do 5 lutego 2020 r. Z jednego IP można oddać tylko 1 głos na tydzień.Dowiedz się więcej o Bydgoszczy na oficjalnej stronie turystycznej Bydgoszczy ZAGŁOSUJ NA BYDGOSZCZ (https://www.europeanbestdestinations.com/european-best-destinations-2020)
Polskie góry najbardziej popularnym zimowym kierunkiem Polaków
Umiłowanie rodaków do naszych malowniczych gór na południu Polski potwierdziły badania zlecone przez Polską Organizację Turystyczną („Plany wyjazdowe Polaków – sezon zimowy 2019/2020”, badanie KANTAR dla Polskiej Organizacji Turystycznej, CATI, próba ogólnopolska (n=1000) reprezentatywna mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat; realizacja badania 27-28 listopada 2019 r.). Najbardziej popularnym kierunkiem podróży zimowych są polskie góry. Wybiera się tam aż 40% wszystkich planujących wyjazd. Tylko co piąta osoba, która będzie wyjeżdżać zimą w Polsce, jako główny cel swojego wyjazdu określa „uprawianie sportów zimowych” a aż 2/3 wyjeżdżać będzie zimą, żeby po prostu zmienić otoczenie i wypoczywać. Z roku na rok rośnie liczba osób, które planują wykupić na wyjazd zimowy pakiet pobytowy (nocleg, wyżywienie i ewentualnie inne usługi). W 2019 roku taką odpowiedź wybrało aż 43% respondentów planujących wyjazd (wzrost o 3 p.p. w stosunku do danych z 2018 roku i o blisko 30 p.p. do danych sprzed czterech lat). W dalszej kolejności Polacy wybierają wykupienie noclegów w hotelu czy pensjonacie bez wyżywienia (23%) a jedna piąta (20%) na czas zimowego wyjazdu zamieszka u rodziny lub znajomych. Najczęściej wyjazdy zimowe planują osoby w wieku między 18 a 29 rokiem życia, najrzadziej – respondenci powyżej 60 roku życia. Posiadanie planów wypoczynku zimą skorelowane jest z miejscem zamieszkania i dochodem – częściej wyjeżdżają zimą mieszkańcy dużych miast i osoby z wyższym dochodem. W sezonie zimowym 2019/2020 wyjazd w celach turystycznych planuje co czwarty Polak w wieku 15 i więcej lat (25%). Większość osób (blisko 60%) chce wyjechać w kraju, 38% – ma w planie wyjazd zagraniczny a pozostali – nie podjęli jeszcze decyzji o miejscu zimowego wypoczynku.Zapoznaj się z całą notatką dot. badania oraz innymi badania i analizami na stronie Polskiej Organizacji Turystycznej – Badania i Analizy
„Zamkowa Zimowa Kraina” w Zamku Książ
Jak zwykle Zamek Książ przygotowany na ferie! Tym razem dla całych rodzin proponuje „Zamkową Zimową Krainę”. Wyruszcie zatem do krainy zimowych baśni i legend do Zamku Książ w Wałbrzychu! „Zamkowa Zimowa Kraina” to aktywna i edukacyjna  „podróż  w  czasie”  dla dzieci i ich rodziców, którzy wędrują tajemniczymi piwnicami i salonami oraz szukają zaginionego skarbu i magicznej  Książęcej Skały. To gry i zagadki, jakie młodzi turyści będą rozwiązywać podczas przejścia po Książu, poszerzają ich wiedzę o zamku i jego mieszkańcach, rozwijają kreatywność i pozwalają odkryć potęgę wyobraźni.Oferta ważna do końca ferii, tj. do dnia 23 lutego br. Warto tu również przypomnieć, że do 31 marca  br. po zmierzchu Zamek Książ rozbłyska tysiącami świateł w ramach Ogrodów Światła! Zamkowe ogrody mienią się od spektakularnych dekoracji świetlnych, które tchnęły życie w niezwykłą architekturę zamku. Z fontann płyną strumienie świateł, Taras Różany zdobią spektakularne kwiaty, a Taras Zachodni zamienił się w Salę Balową, gdzie odbywa się prawdziwy, książęcy bal.  Dowiedz się więcej na stronie Zamku Książ
„Kolej na ferie” w województwie śląskim
Wraz z nadejściem ferii w województwie śląskim, tj. w dniach 11-26 stycznia br. już po raz drugi ruszyła akcja „Kolej na ferie”. W tym okresie dzieci i młodzież posiadające ważną legitymację szkolną, będą mogli podróżować Kolejami Śląskimi całkowicie bezpłatnie.Oferta dotyczy uczniów szkół podstawowych, licealnych, techników i szkół branżowych. Z bezpłatnych przejazdów mogą korzystać również najmłodsi – w tym wypadku wystarczy posiadać dokument potwierdzający wiek. Warto pamiętać, że dzieci do czwartego roku życia podróżują Kolejami Śląskimi bezpłatnie przez cały rok.To świetna okazja aby zapoznać się z tym bogatym w atrakcje turystyczne regionem. Każdy turysta odnajdzie tu coś dla siebie: góry i górskie kurorty, uzdrowiska, rozbudowane aglomeracje z ośrodkami kultury i rozrywki, a także atrakcje industrialne ze Szlakiem Zabytków Techniki na czele, obejmującym swym zasięgiem prawie cały region. Do tego Kopalnia ołowiu, srebra i cynku w Tarnowskich Górach, wpisana na listę UNESCO. Dodatkowo smaczna kuchnia i wiele terenów zielonych. Dowiedz się więcej o akcji na stronie Kolei Śląskich Dowiedz się więcej o województwie śląskim na Portalu Turystycznym Województwa Śląskiego 
POT zaprasza przedsiębiorców do udziału w wiosennej edycji
Ruszył nabór do 8. edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Zapraszamy przedsiębiorców z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych – rejestracja trwa do 31 stycznia. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 20-22 marca. Udział w akcji to nie tylko szansa na pozyskanie nowych klientów z Polski i za granicy, ale także doskonała okazja do darmowej reklamy. Inicjatywa „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Polska Organizacja Turystyczna chce w ten sposób wesprzeć przedsiębiorców działających w branży turystycznej, dla których wczesna wiosna i późna jesień są często okresem martwym. — Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do przystąpienia do akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Jestem przekonana, że jest to dla Państwa szansa na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza głównym sezonem. Już teraz obserwujemy wzrost krajowych wyjazdów krótkookresowych. Razem możemy wzmocnić ten trend i zachęcić Polaków do podróżowania przez cały rok — mówi minister rozwoju Jadwiga Emilewicz. — Udział w projekcie „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” to dla przystępujących do niej partnerów także doskonała okazja do darmowej reklamy. O akcji szeroko informują zarówno media ogólnopolskie, jak i lokalne. Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi też kampanię reklamową w Internecie i środkach transportu, m.in. w pociągach PKP Intercity czy autobusach PKS Polonus. Będziemy także po raz kolejny promować akcję poza granicami naszego kraju — dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. Akcja będzie promowana na dziesięciu rynkach, z których do Polski przyjeżdża ponad 2/3 wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami: Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą POT zaprosi do Polski także turystów z Finlandii, Norwegii i Szwecji. Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w Internecie, mediach i środkach transportu. Na kampanię POT przeznacza ok. 200 tys. zł. Partnerzy akcji, z których aż 90% deklaruje udział w kolejnych edycjach, wskazują trzy główne korzyści uczestnictwa w akcji – reklamę dla swoich działalności, dotarcie do nowych klientów oraz wzrost liczby gości. — W akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” wzięliśmy udział po raz pierwszy wiosną 2019. Zainteresowanie przeszło nasze oczekiwania, dlatego bez wahania podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu współpracy z POT. Dzięki akcji mamy możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców i zapewnienia jeszcze większej liczbie gości wyjątkowych doświadczeń kulinarnych. Co ciekawe – podczas listopadowej odsłony wydarzenia naszą restaurację odwiedziło bardzo wielu gości nie tylko z Polski, ale także z zagranicy — ocenia akcję Beata Bronowicz, dyrektor sprzedaży Belvedere. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Dołączenie do akcji zajmuje jedynie kilka minut. Partnerzy, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji, nie muszą się rejestrować. Wystarczy, że zaktualizują ofertę na swoim koncie. Na stronie znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert. Partnerem strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni.
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Transakcje natychmiastowo realizowane dzięki: Płatności przez system przelewy24.pl